środa, 22 lipca 2015

TAG: Mój pierwszy raz O.o


Hejo! :)
Dzisiaj mam dla was TAG: Mój pierwszy raz! :D
Och ta nazwa taka fajna ^^
Zboczuchy jedne wy! :D
Dobra jedziemy z tym koksem! :D

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoja pierwsza miłością?
Nie miałam takiej prawdziwej pierwszej miłości, więc trudno mi powiedzieć :)



2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
Napiłam się piwa pierwszy raz gdy miałam chyba 5 lat :D


Ono było takie okropne! Fuj fuj ;c


3. Jaka była twoja pierwsza praca?
A szkołę można zaliczyć jako prace ? O.o
Bo jeżeli tak to właśnie ona :D



4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
Jejku jakie ja mam okropne życie! :c
Nikt do mnie nie napisał ;c
Nikt mnie nie lubi! </3



5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
Szczerze? Nie pamiętam ;D


Ale to chyba była MaryKateAn, bo się rano zastanawiałam czy dodała kolejny odcinek ''Zniszcz ten dziennik'' :D


6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Italia ♥



7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
Nie wiem :D
Nie pamiętam, czy kiedykolwiek byłam u kogoś na noc ;D



8. Kto był pierwsza osoba, z którą dziś rozmawiałaś?
Mama, tata, babcia albo wujek :D



9. Co było pierwsza rzeczą jaka dzisiaj zrobiłaś?

Poszłam do toalety :D



10. Jaki był pierwszy koncert na którym byłaś?
Ira w wsi obok :D

11. Pierwsza złamana kość?
       Uwaga! Uwaga! NIGDY nie miałam złamanej kości c;
Na całe szczęście :)
           

12. Pierwszy piercing?
Przebite uszy :D



13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś?
Bułgaria ♥



14. Jakie było Twoje pierwsze zwierzątko domowe?
Pieseł ♥



15. Pierwsza uwaga w dzienniczku?
Nie było pierwszej :D


16. Pierwsza jedynka w szkole?
W drugiej klasie, gdy zapomniałam zadania domowego, a pani jak na złość zrobiła z tego kartkówkę... </3 eh... ;///

***************
Dzięki za przeczytanie :D
A jaki był wasz pierwszy raz? :D
Pisać na dole :D Z chęcią poczytam :D
Eloszki 👌

3 komentarze: