sobota, 18 lipca 2015

Mamo, nudzi mi się...


-Mamooo, weź mi powiedz co mogę zrobić, bo mi się straaasznie nudzi...
-To posprzątaj pokój.
-Nie to ja już się nie nudzę :D

Znacie to? 
Ja tak. Mam tak praktycznie codziennie...
Ale co zrobić. Nie mogę się doczekać mojego upragnionego obozu, a ten czas choć krótszy to dłuży się nie ubłagalnie.

Dlatego też mam dla was kilka pomysłów co można robić w taki oto nudny, rutynowy dzień, aby nasze życie chociaż trochę się zmieniło i nabrało sensu.

Wyjdź na dwór. Spotkaj się ze znajomymi!
Nie siedź cały czas na komputerze i bezsensownie patrz w ten ekran (chyba, że czytasz naszego bloga, to wtedy zostań! :D)
Odwiedź sąsiadów, przyjaciół, pojedź na basen, na rolki, na rowery, do parku!
Zrób w domu małe spa.
Chwyć dziewczyno za lakier do paznokci, czy jakieś maseczki i zrelaksuj się!
Kto tego nie lubi?
Dalej śmigaj do łazienki i wejdź do wanny pełnej bąbelków :3
Zrób sobie maraton filmowy.
Zaproś kilku znajomych, skombinuj fajne filmy, popcorn i tadammm! 
Super imprezka! Znajdź fajne komedie, horrory, romasne, co chcesz i oglądaj oraz śmiej się w super gronie :)
Poleż na świeżym powietrzu.
Weź koc z domu i rozłóż go na łące pełnej kwiatów lub trawniku w domu czy parku i rozkoszuj się to wspaniałą chwilą! ;)
Załóż słuchawki na uszy i posłuchaj czegoś co lubisz.
Opalaj się jeśli lubisz! :) Co ci szkodzi :D
Tylko nie zapomnij o tym, aby nie leżeć w samo południe i bardzo długo, bo udar murowany! :D
Rób to co kochasz!
Maluj, śpiewaj, tańcz, graj, jeździj, co chcesz!
To twoje życie i możesz robić co ci się żywnie podoba! :D
Każdy może rozwijać swoje pasje, a w wakacje mamy na nie czas :D
Może coś ugotujesz?
Kto nie lubi gotować?
No kto? :D
Ja może nie jestem w tym najlepsza, ale to lubię :D
Gdy tylko mogę chwytam za garnki i pichcę coś w kuchni :D
Jeżeli chcesz również poszaleć to kliknij w zakładkę Żyj zdrowo z Nami! i wypróbuj nasze przepisy! :)
Chwyć za aparat!
Właśnie! Genialne!
Aparatem możesz uwiecznić wszystko! I to na długo, a nawet na zawsze :D
Mimo iż nasza pamięć zawodzi to zdjęcia wszystko przypomną! :D
Klikaj za ten mały spust i cykaj foty!
Dalej!
Poczytaj książkę! :D
Jeżeli tylko chcesz udaj się do biblioteki, która tylko na ciebie czeka i wypożycz jakąś fajną lekturę.
Co ci szkodzi :D
Przynajmniej będziesz się miał czym pochwalić jak wrócisz do szkoły pani od polskiego :D
A przy okazji rozwiniesz swoją wyobraźnię ;)
Śmiej się! :)
To najważniejsze! :)
Nie ważne co robisz, rób to z uśmiechem na twarzy! :)
Bo po to są wakacje, aby ten czas spędzić mile i radośnie :)

******
Mam nadzieję, że wam trochę pomogłam :)
Widzimy się już w poniedziałek! ;)
I jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły na wakacyjną nudę to piszcie je na dole! :)
Z chęcią sama je poczytam :)
Albo jeżeli ja wam pomogłam, to też piszcie! :D
No to... eloszki! 👌

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz