środa, 15 lipca 2015

Co oglądać w wakacje, żeby nie zwariować 2 - FILMY


Cześć moi drodzy! :)
Dzisiaj mam dla was kilka filmów, które bardzo wam polecam :)
Jak wiemy w wakacje, w telewizji nie ma nic -.-
Nie nowość...
Dlatego wrzucę wam kilka znanych i nie znanych produkcji, które mam nadzieję się wam spodobają :)
Let's start! :3
Pierwszym filmem, który całkowicie skradł moje serce to ONA TO ON .
''Kiedy w Corwalii rozwiązują damską drużynę piłki nożnej, Viola, która nie chce zrezygnować ze swojej pasji, przebiera się za brata i kontynuuje karierę piłkarską jako Sebastian.''
Genialneeee ♥
Super komedia miłosna :D
Bardzo polecam :3


Historia dwunastolatki, która mimo choroby nie traci pozytywnego nastawienia do świata. 
Super film, ale uwaga! Przygotować chusteczki! Będą potrzebne ♥
No co się długo rozpisywać...
Ten film był kiedyś moim ulubieńcem miesiąca (i jest nim nadal) więc chyba musi być godny polecenia :D


Teraz Randka w ciemno .

To pełna emocji i humoru historia Majki , próbującej odnaleźć się po burzliwym związku ze starszym od siebie mężczyzną. Nie brakuje jej także innych miłosnych perypetii. O jej względy ubiegają się dwaj przystojni młodzieńcy, a w trudnych momentach z fantazją wspierają oddane przyjaciółki. Jedna z nich wpadnie na niezwykły pomysł, który odmieni życie Majki…
Może nie film dla każdego, ale jest nowy i w dodatku polski więc powinien przypaść wam do gustu :D



Kolejną moją wariacją będzie The Last Song (Ostatnia piosenka) .


Również romans, ale.... piękny ♥
Siedemnastoletnia Ronnie wraz z młodszym bratem spędza wakacje u ojca w domku na plaży. Wkrótce przy gnieździe morskich żółwi dziewczyna poznaje przystojnego Willa.
Gra tu Miley Cyrus i jak za nią nie przepadam (chodzi mi tu, że nie zwracam na nią uwagi i mi nie przeszkadza ;] ) to zagrała tą rolę cudownie ♥


I teraz ostatni film, który powinien znać ... każdy?! 
Ostatni hit, który praktycznie wszystkich ujął za serce :)

Cierpiąca na raka tarczycy Hazel za namową rodziców idzie na spotkanie grupy wsparcia. Poznaje tam nastoletniego Gusa, byłego koszykarza z amputowaną nogą.
No kto tego nie oglądał? :D
Film, mi osobiście, spodobał się bardzo :)
Ujęła mnie ta historia i zakochałam się w niej tak jak jej bohaterowie w sobie ♥
I love this ♥
Polecam ♥

*******

Dzięki za przeczytanie :)
Mam nadzieję, że coś wam przypadnie do gustu i w jakimś małym stopniu wam pomogłam w tej wakacyjnej nudzie przy okropnej pogodzie :D
No to... eloszki :D





2 komentarze: