piątek, 17 lipca 2015

5 typów osób które uwielbiam!



Przeglądając internet możemy zauważyć wiele filmów i postów o ,,Typach ludzi których nienawidzę."
Dlaczego? Świat jest tak negatywny, są też ludzie których uwielbiamy prawda?
Dlatego piszę posta o 5 typach osób które uwielbiam!
1: Ludzie  z poczuciem humoru!
Jako że sama jestem jaka jestem to poszukuję ludzi podobnych do mnie. Ja cały czas żartując muszę mieć kogoś kto moje żarty zrozumie, zaśmieje się, a najlepiej jeśli sam dorzuci do tego jakąś śmieszną ripostę!
2: Ludzie z pasją!
Uwielbiasz piłkę nożną? Siatkówkę? Rolkarstwo? Rysunek? Granie na skrzypcach? Fortepianie? Fujarce? Nerwach? Rapujesz? Nagrywasz na YouTube? Piszesz Bloga?  Skaczesz? Pływasz? Tańczysz? Robisz strony internetowe? Piszesz Bloga? Projektujesz ubrania? Meble? Lub cooookollllwiek innego? Masz u mnie plusa, bo lubisz robić COKOLWIEK i masz swoją pasję!
3: Inni!
Czyli tacy którzy rozmowy nie rozpoczną od ,,Hej jestem Zosia mam 17 lat, lubię grać na gitarze, śpiewać i chodzę do liceum nr 8.
Tylko podejdą i powiedzą ,,Hej ładna pogoda! Co tu robisz sama? Może posiedzimy sobie razem i pogadamy troszkę!
4: Ci, którzy mają własne zdanie na jakiś temat.
Jest na coś moda? Wszyscy na forum piszą to samo? Hejtują to samo? Jeśli to ty jesteś tą jedną osobą, która spokojnie wyraża swoje odmienne zdanie na ten nemat, i nie boi się opinii innych to wiedz, że już wzbudziłaś mój podziw!
5: OPTYMIŚCI!
Jesteś postrzegany przez ludzi jako świr bo nie stresujesz się przed sprawdzianem, bo nie mówisz w kółko ,,O boże nie zdam dostanę banie, matka mnie zabije, zostanę rok w klasie, jestem okropny"
Gratuluję, ja też! Optymiści łączmy się!

Dziękuję że to  przeczytaliście, i pamiętajcie, trzeba zauważać też pozytywne strony świata!

1 komentarz: